Luonnetestistä...

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Liisa Iivonen

Luonnetestistä...

Viesti Kirjoittaja Liisa Iivonen »

Terve!! :P

Olen menossa koirani kanssa vkl luonnetestiin. Ihan vain uteliaisuuttani.. Ei olla millään lailla valmistauduttu asiaan ja mennään vain katsomaan miten meidän käy...

Kysyisin sellaista että pitäisikö minun kuitenkin tietää jotain vai kerrotaanko siellä mitä minun pitää tehdä... Olen vielä ensimmäisena vuorossa Pomon kanssa joten en saa malliakaan mistään.. En ole myöskään ikinä ollut katsomassa. Kai ne sielä sitten ilmoittaa mitä milloinkin tehdään ja mitä ei saa tehdä ym...

Onko kokemuksia että millainen se on tilanteena ihan ummikolle joka menee ilman kummempia valmistautumisia! Ja muutenkin saa kertoa kokemuksia luonnetestistä.. Miten teidän koirat on pärjänneet sielä jne...
Kiitos!! :P
sisko luukkonen

Viesti Kirjoittaja sisko luukkonen »

mihin olet menossa luonnetestiin?? Leirillä oli luonnetesti ja luvattiin että syksyllä olis uusi luonnetesti, mutta siitä ilmoitettaisiin splän sivuilla tarkemmin, mutta en ole nähnyt. Sanoivat ettei luonnetestiin tarvitse valmistautua, parempi mitä (kouluttamaton) luonnollisempi koira sitä paremman arvion saa. Siinä on sama ihminen kokoajan sun vierellä kertomassa mitä teet.Et voi etkä oikeesti saakkaan valmistautua, se on sen pointti.
Marko Kurkinen
Viestit: 948
Liittynyt: 20 Huhti 1996 14:33
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Marko Kurkinen »

Jos leirillä tarkoitettiin SPL:n kesäleiriä niin sen verran täytyy korjata että siellä ei järjestytty luonnetestiä. Tänä kesänä siellä kuitenkin järjestettiin MH - Koiran persoonallisuudenkuvaus.
Sirpa Hörkäs

Viesti Kirjoittaja Sirpa Hörkäs »

Vastaa Viestiin