tampereella koulutuksia?

SPL:n Koulutukseen ja kokeisiin liittyvät aiheet
Vastaa Viestiin
Katariina Vadi

tampereella koulutuksia?

Viesti Kirjoittaja Katariina Vadi »

pitäisi saada tämä 10 viikkonen villiviikari kouluunkin tässä pikapuolin, niin olen muuttanut tänne treelle vasta kesällä joten en tiedä täällä koulutus paikoista. olisiko tietoja? :) kävin jossakin koira koulussa pentu tunnilla, mutta pettymys oli, joten haluaisin ihan palveluskoirien kouluissa käydä jatkossakin.. kiitos etukäteen tiedoista :)
Maarit Korpela

Viesti Kirjoittaja Maarit Korpela »

Heippa Katariina!
SPL-Tampere ry:n kenttä löytyy Kaukajärveltä ja
tottiskoulutusta on keskiviikkoisin:

OHJATUT TOTTIKSET
Keskiviikkoisin klo 18:00-19.00
Tiedustelut: Terhi 044 538 1412 (klo 17 jälkeen)

PENTURYHMÄ
Keskiviikkoisin klo 17.30-18.00
Tiedustelut: Erkki Aarnio 040 591 9770

Kurkkaa myös http://www.spl.fi/ao/tampere/
Tervetuloa kentälle!
Katariina Vadi

kiitoksi

Viesti Kirjoittaja Katariina Vadi »

kiitoksia tosi paljon :) otinkin jo yhteyttä ja keskiviikkona ois meno sinne :)
Outi Sirén

Viesti Kirjoittaja Outi Sirén »

Itse olen käynyt penturyhmässä muutaman kerran ja olen ollut todella tyytyväinen! Oma pentuni täyttää keskiviikkona 17 viikkoa ja kentältä saadut vinkit ovat olleet hyviä.

Nähdään siis siellä! :)
Katariina Vadi

hienoa

Viesti Kirjoittaja Katariina Vadi »

tosi kiva kuulla että on hyvää palautetta paikasta, meillä kun on todella tärkeää käydä pentu tunneilla tässä alussa, koska pentu on aika itsepäinen, jääräpäinen ja kova luonteinen, niin pääsisi hän vähän tutustumaan ihmisii ja koiriin heti tässä alussa :) nähdellään siellä!
Outi Sirén

Viesti Kirjoittaja Outi Sirén »

Meidän penikka on kanssa jääräpäinen uros, vissiin sekotettaisiin ne toisiinsa ellei olisi vähän ikäeroa :D.

Mutta joops, kiva nähdä ja voidaan vaihtaa vaikka ajatuksia reenien jälkeen :)
Katariina Vadi

Viesti Kirjoittaja Katariina Vadi »

varmaan sattuisikin näin että menisi koirat sekaisin :D onneksi on ikäero niin saa viedä oman koiran kotia :) tämä kakara on vielä normaalia isompi poika. 10 vk ja 10 kg.. eikä ole lihava :)
Katariina Vadi

mahtava homma

Viesti Kirjoittaja Katariina Vadi »

todella mukava paikka kyllä oli. Dingo ja minä tykättiin kyllä kumpikin. jätkä ihan väysynytkin illasta:) olen todella tyytyväinen tähän koulutus menetelmään ja kouluttajaan :)
tässä kyllä jatketaan, kiva oli myös tavata saman henken ihmisiä ja mahtavia koiriakin näkyi kentällä :)
Vastaa Viestiin