Minähän jo ajattelin pahinta, että olen allerginen koiralle. Sanoin miehelle, että sitten vedellään allergialääkkeitä, mutta pennusta en luovu. Kokeilin luomiin jotain reseptivapaata allergialääkettä, hydrokortisonia ja Bepanthenia, kaikkia ilman tulosta. Tänä aamuna "meni sitten järki" siihen halvatun kirvelyyn ja soitin terveyskeskukseen. Juttelin sairaanhoitajan kanssa, joka myös ihmetteli moista ja antoi ajan lääkärille.
Lääkäri katsoi luomia ja sanoi sen olevan allerginen reaktio "jollekin". Kysyin sitten varovasti, että josko koiralle, mutta sen vaihtoehdon tohtori tyrmäsi. Itselle tuli tuo ruoka aiheuttajana mieleen jo eilen illalla ja sanoin siitä lääkärillekin. Hän sanoi, että voi olla. Ja todella! Tänään en ole tuota ko. ruokaa käsitellyt, mies on syöttänyt koiran ja minä palkinnut sen muilla "herkuilla". Eikä ole kirvellyt silmiä yhtään!! :tsemp: Mahtava tunne! Käsittelin tuota ruokaa aikalailla, kun palkkasinkin pennun ruokanappuloilla. Ja harvoinpa sitä sitten tuli ruuan käsittelyn jälkeen käsiä pestyä...
Mutta kerta kaikkiaan aika yllättävä aiheuttaja mielestäni. Ja ennen kaikkea mahtava fiilis, kun ei ole koko ilta mennyt kiroillessa ja silmiä hangatessa. Täytyy keksiä muut herkkupalat koiralle ja mies saa tästä lähin syöttää Jaden.
ps. Ei minulla ole käsitystäkään, kuuluuko tämä edes tänne ruokintaan, vaikka ruuasta puhutaankin. Yhtä hyvin tämän olisi voinut lykätä tuonne terveyspuolelle.