Saksanpaimenkoiralehden uusi päätoimittaja

Saksanpaimenkoiraliiton yleiset tiedotteet
Vastaa Viestiin
Tuula Virtanen
Viestit: 85
Liittynyt: 04 Tammi 2010 15:18

Saksanpaimenkoiralehden uusi päätoimittaja

Viesti Kirjoittaja Tuula Virtanen »

Saksanpaimenkoiralehden uusi päätoimittaja on PIrkko Dima.

Olen uusi Saksanpaimenkoira -lehden päätoimittaja ja todella innoissani tarttumaan sen mukana tuomiin haasteisiin. Olen harrastanut ja kisannut koirieni kanssa parikymmentä vuotta suojelusta rallytokoon. Erikoisjälki on kuitenkin se kaikkein rakkain laji. Suojeluharrastukseni olen aloittanut Saksanpaimenkoiraliiton alaosastossa ja kotipaikkakuntani muutoksen myötä viimeksi SPL-Tampereella (suojelulisenssini numero on 144 ;) ). Vaikka harrastan toista rotua, on saksanpaimenkoira ollut aina lähellä sydäntäni ja tämän parinkymmenen vuoden aikana olenkin saanut lukuisia ystäviä rodun parissa. Minut on myös palkittu SPLn pronssisella ansiomerkillä, mistä olen erityisen ylpeä.

Työelämässä olen hankkinut kannukset Nokia Oy:n palveluksessa kehitysjohtajana (järjestelmät ja prosessit) , mutta olen tehnyt myös ”puhelinhommia” asiakaspalvelussa Fonectalla ja siellä, jos missä opin kuuntelemaan asiakasta ja nöyryyttä. Ominaisuuksia, jotka ovat tärkeitä myös yhdistystoiminnassa. Tällä hetkellä teen töitä oman toiminimen piikkiin; kotisivujen suunnittelua, mainoksia, valokuvausta, käsityötaidetta. Haaveenani olisi päästä artesaanikoulutukseen ensi syksynä.

terkuin Pirkko

ps. AINEISTOPÄIVÄ VUODEN 2018 ENSIMMÄISEEN LEHTEEN 15.1
Vastaa Viestiin