Syyskokous, talousvastaava

SPL:n tapahtumiin liittyvä oma tiedotus-, keskustelu- ja palautekanava.
Sofia Kankare
Viestit: 4
Liittynyt: 27 Tammi 2010 22:33

Syyskokous, talousvastaava

Viesti Kirjoittaja Sofia Kankare »

Hei!

Olen kiinnostunut asettumaan syyskokouksessa ehdolle SPL:n hallitukseen talousvastaavaksi toimikausille 2013–2015.

Olen koulutukseltani taloushallinnon tradenomi ja olen työskennellyt finanssialalla erilaisissa tehtävissä vuodesta 2007 lähtien. Tällä hetkellä työskentelen vakuutusyhtiössä sijoituslaskennan asiantuntijana.

Uskon, että minulla on valmiuksia kehittää tarvittavia uusia työkaluja, joilla voidaan entistä paremmin suunnitella ja seurata liiton taloutta.

-Sofia-
Vesa Hirvioja
Viestit: 276
Liittynyt: 03 Tammi 2008 19:23

Re: Syyskokous, talousvastaava

Viesti Kirjoittaja Vesa Hirvioja »

Hyvä Sofia

On todella hienoa että löytyy rohkeutta ja halua asettua julkisesti ehdolle tuohon vaativaan luottamustehtävään.
Liittomme talouden pyörittäminen, sen suunnittelu ja seuranta vaatiikin jo asiantuntemusta ja ammattilaisen kädenjälkeä.
Sinulla on talouspuolella koulutus ja kokemusta. Uskon että olet todella varteenotettava ja hyvä vaihtoehto.
Kertoisitko hieman koirapuolen taustastasi.

V-P Hirvioja
Juha Puurunen
Viestit: 604
Liittynyt: 04 Joulu 2007 08:30

Re: Syyskokous, talousvastaava

Viesti Kirjoittaja Juha Puurunen »

Liiton toiminta on kasvanut siihen pisteeseen, että ammattilaista kaivataan talouden pitoon. Yleisen kulutason nousu edellyttää entistä tarkempaa seurantaa, jotta kulut pysyy sovituissa rajoissa. Sofian koulutuksella ja kokemuksella olisi varmasti käyttöä liiton talouden hoidossa.

-Juha
Sofia Kankare
Viestit: 4
Liittynyt: 27 Tammi 2010 22:33

Re: Syyskokous, talousvastaava

Viesti Kirjoittaja Sofia Kankare »

Kiitos tuesta ja kannustuksesta! Olen vielä melko uusi harrastaja, mutta ehdottoman kiinnostunut rodusta ja valmis tekemään töitä saksanpaimenkoiran eteen. Minulla on neljävuotias saksanpaimenkoiranarttu, jonka kanssa olen treenannut tottelevaisuutta, hakua sekä erikoisjälkeä.

-Sofia-
Vastaa Viestiin