Ääni eläimille

Muihin alueisiin kuulumattomat jutut ja tapahtumien ilmoitukset (ei jalostuskoirailmoituksia)
Seija Kulmala

Ääni eläimille

Viesti Kirjoittaja Seija Kulmala »

Kirjoitan seuraavaa kirjaani eläimistä. Kertomuksia eläinten älykkyydestä, kohtaloista, omistajan rakkaudesta eläimiin. Mikäli sinulla olisi kertomus jonka haluat jakaa, kerro se minulle. Haluan ehdottomasti lisää saksanpaimenkoirasta kertomuksia mukaan, saa olla ilosta, surullista, älykkyyttä, tyhmyyttä. Tulen haastattelemaan/ottamaan kuvia, tai kirjoitan kertomuksen perusteella. Haluan antaa äänen kaikille eläimille seuraavassa kirjassani. Isovanhempien kertomat eläintarinat haluan myös tallentaa. Uusi kirjani alkaa kertomuksella saksanpaimenkoira Penistä joka vartioi minua vauvana 1958. Kerro minulle tositarinasi tästä hienosta rodusta. Mikäli olisi kertomuksia sotakoirista isovanhempien kertomana, ottaisin ne äärimmäisen mielelläni vastaan. Pelastuskoiratarinat myös. Kaikkiin kertomuksiin tulee koiran nimi sekä omistajan nimi esille tai nimettömänä halutessanne. Myös hienot koekäynnit ja menestys pääsisi kirjaan. Joko kuvineen tai käyn kuvaamassa.

Kirjassa esiintyy koirat, kissat, vuohet, kanit, kanat, marsut jne. Annetaan eläimille nyt ääni. Kertokaa surullisetkin tarinat.

kulmala.seija@gmail.com

http://www.karisto.fi/portal/suomi/kust ... kirjailija