Pennulla kiljuva nälkä

Ruokintaan ja ravintoon liittyvät aiheet
Heidi Parant
Viestit: 72
Liittynyt: 04 Joulu 2007 09:04

Re: Pennulla kiljuva nälkä

Viesti Kirjoittaja Heidi Parant »

Kiva kuulla, että ongelma on poistunut :) Ei kun sitten vaan uusia ongelmia odottamaan.. 8) :lol:
And nothing else matters.
Hannele Koivu
Viestit: 30
Liittynyt: 04 Joulu 2007 14:52
Viesti:

Re: Pennulla kiljuva nälkä

Viesti Kirjoittaja Hannele Koivu »

Sen verran karmivaa kokemusta näistä hyperahneista, että kannattaa huolehtia ettei ne saa liian suuria kappaleita suuhunsa nieltäväkseen. Pitkä tarina, joka lopun kaiken päättyi onnellisesti. Tilanne oli kuitenkin viikon verran enemmän tai vähemmän päällä, jonka aikana koira ei syönyt laisinkaan. Kun tällainen hyperahne on viikon syömättä, sen aiempi hyperahneus oli lasten leikkiä verrattuna siihen mitä tuleman piti.
Maiju Kaarnola

Re: Pennulla kiljuva nälkä

Viesti Kirjoittaja Maiju Kaarnola »

Olen kyllä pieninyt palaset hyvin sinne kippoon, mutta kyllä se niin isoja suullisia ottaa, että jos itse samalla tyylillä vetäisi niin tulisi saman tien ulos sapuska :roll: Ja tosiaan; uusia ongelmia tulee aina! Viimeksi minulla on ollut pentu 11 vuotta sitten ja olin näemmä unohtanut tämän "ihanuuden" koska ihmettelen lähes päivittäin pennun kekseliäisyyttä ja - NOPEUTTA. Miten se aina onkin juuri siinä missä sen ei todellakaan pitänyt, kun juuri olit nähnyt sen ihan muualla :lol:
Päivi Ollikka
Viestit: 268
Liittynyt: 25 Joulu 2007 19:46

Re: Pennulla kiljuva nälkä

Viesti Kirjoittaja Päivi Ollikka »

Hienoa, että homma alkaa toimiaan :tsemp:
Vastaa Viestiin