Niin se aika vaan menee nopeasti!

Nala on nyt vähän reilun vuoden ikäinen ja kokemusta löytyy yhdestä erkkarista sekä kahdesta kennelliiton näyttelystä.
Tuolla erkkarissa mistä selitin noissa vanhoissa viesteissä Nalan esitti kasvattaja ja se esiintyi sen kanssa tosi hyvin!

Tuloksena sieltä saatiin L6, tosin oltiin toisiks viimesiä luokassamme :harhar:
Molemmissa kennelliiton näyttelyissä olen joutunut esittämään Nalan itse ja huonosti on menny. Se pistää koko homman mun kanssa ihan pelleilyks, laukkaa, peitsaa, loikkii, ei oikeen tykkää asettelusta ja seisoo kaukana valppaasta...

Molemmissa näyttelyissä on arvostelu tapahtunut saksalaisella tyylillä, eli laatuarvosanat on jaettu lopuksi kaikkien ollessa samaan aikaan kehässä, periaatteessa siis vain liikkeiden perusteella. Ekasta saatiin T, toisesta H.
Nii ja ei me loppujen lopuks ihmeemmin treenailtu tota esiintymistä. Silloin tällöin otettiin lenkillä spurtteja, käsky "Hop hop!" ja nostin hihnaa ylöspäin, äkkiä toi oppi et sillon kuuluu ravata edellä. Ku tekis sitä vaan kehässäki mun kanssa

No, onneks se (toivottavasti edelleen) esiintyy vieraiden kanssa hyvin, ite en aio esittää enää ikinä
Mites muilla on mennyt, ois kiva kuulla!