minulla on 1.3v saku-uros.
Kaikki on kunnossa, veritestit otettu eikä mitään löydetty, mutta sakuni on aika laiha poika vaikka syö ihan normaalisti??
Onko kenelläkään samoja kokemuksia? Massaa pitäisi olla jo tuossa iässä ihan kiitettävästi ja noilla eväillä...
Olen kuullut sellaisista " hidaskehitteisistä koirista ", mutta yhteenkään en ole törmännyt olisikohan tuo poika juuri sellainen?
Annan ruoaksi päivässä ensinmäisellä aterialla 0.5kg NEU.ta ja citro-oskaa, toisella aterialla Eaglen kuivamuonaa n.200g ja jauhelihaa 200g-300g. Ruokaan lisään järkevissä määrin Gefilus piimää, kananmunan keltuaista, keitettyä porkkanaa, öljyä ja yrjölän puuroa ym.
Koirani ruoka on siis varsin hyvälaatuista.
Olen myös verrannut koirani karvapeitettä muitten sakemannien turkkiin, koirallani turkki on todella kiiltävä ja hyvässä kunnossa, mutta karva on ihmeen " niukkaa ". Kaikilla sakuilla mitä minä olen nähnyt turkki on ollut paksu, mutta minun sakullani ei??? Löytyykö tuohon selitystä? Onko tuokin hidaskasvuisen koiran merkki? Tuolla turkilla ei kyllä pakkasessa kovin pitkälle pötkitä.

Kiitos etukäteen vastauksesta!