Ostin tuos prisman pakasteesta pussillisen naudanluita, semmosia epämääräsiä "möhkäleitä". Osa niistä enämpi ihan luuta ja toisissa selvästi enemmän pelkkää rustoo ja mun mielestä just nää rustot aiheuttaa kovaa ummetusta!?!? Mut en nyt oo ihan varma, onko näin? Et onkos muilla tietoo/kokemusta?
Suurta herkkua ovat ja mukavaa puuhastelua, mut tänään joutui sit uikuttamaan sydäntä särkevästi tuolla pusikossa ja oli sit sillä aikaa, kun olin pois "tulppa" lopullisesti irronnu ja pientä vahinkoo ja haisua kämpäs....

Mut ei minusta aina luut (oon antanu nyt parin/muutaman viikon välein ja raakoja) aiheuta tommosta harmia, et onkos niis sit kui paljon eroja?
Kerran muistan, tais olla ekoja kertoja kun annoin, oikein IISON luun, ostin lihakaupasta, ajattelin, et sitähän se tossa järsii monta päivää, ni toinen sit kerkes ahneuksissaan järsiä sen melkein het kerralla! (noh, oma moka...!) Niin silloin joutu vähän avittaa, et saatiin "kakka irti pyllystä" ja herran jumala, kun toista varmaan sattui..